Spis treści

b'\n\n\n\n\n\n\t
\n\t\t
Liczby naturalne
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Liczby i dzia\xc5\x82ania
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Dzia\xc5\x82ania pisemne
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Figury geometryczne
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n
\n \n
\n\n
\n \n
\n\n \n\n \n\n \n\n \n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Pola figur
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
U\xc5\x82amki zwyk\xc5\x82e
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
U\xc5\x82amki dziesi\xc4\x99tne
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Bry\xc5\x82y
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Matematyka i my
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n
\n \n
\n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n\n\t\n\n\n
\n

Tematy kolekcji

\n

\n \n \n \n Matematyka,\n \n \n \n \n \n klasa 4,\n \n \n \n \n \n 100,\n \n \n \n \n \n Odczytywanie informacji z tabel,\n \n \n \n \n \n 1000,\n \n \n \n \n \n Dzielenie przez 2,\n \n \n \n \n \n 5,\n \n \n \n \n \n 10,\n \n \n \n \n \n zestaw 55,\n \n \n \n \n \n Pole prostok\xc4\x85ta II,\n \n \n \n \n \n Jednostki d\xc5\x82ugo\xc5\x9bci I,\n \n \n \n \n \n Dzielenie u\xc5\x82amk\xc3\xb3w dziesi\xc4\x99tnych przez 10,\n \n \n \n \n \n 1000 I,\n \n \n \n \n \n 1000 II,\n \n \n \n \n \n Jednostki d\xc5\x82ugo\xc5\x9bci II,\n \n \n \n \n \n zestaw 16,\n \n \n \n \n \n Mno\xc5\xbcenie u\xc5\x82amk\xc3\xb3w dziesi\xc4\x99tnych przez 10,\n \n \n \n \n \n Pole prostok\xc4\x85ta I,\n \n \n \n \n \n Prosta,\n \n \n \n \n \n odcinki,\n \n \n \n \n zestaw 118,\n \n \n \n U\xc5\x82amki dziesi\xc4\x99tne II,\n \n \n \n zestaw 153,\n \n \n \n Obliczenia pieni\xc4\x99\xc5\xbcne I,\n \n \n \n zestaw 104,\n \n \n \n Liczby mieszane I,\n \n \n \n zestaw 132,\n \n \n \n Odejmowanie u\xc5\x82amk\xc3\xb3w dziesi\xc4\x99tnych II,\n \n \n \n zestaw 22,\n \n \n \n Mno\xc5\xbcenie i dzielenie "po kawa\xc5\x82ku" I,\n \n \n \n zestaw 33,\n \n \n \n 100 I,\n \n \n \n zestaw 53,\n \n \n \n Mno\xc5\xbcenie pisemne przez liczby wielocyfrowe II,\n \n \n \n zestaw 31,\n \n \n \n Podnoszenie do drugiej i trzeciej pot\xc4\x99gi I,\n \n \n \n zestaw 115,\n \n \n \n U\xc5\x82amki zwyk\xc5\x82e na osi liczbowej,\n \n \n \n zestaw 84,\n \n \n \n Ko\xc5\x82a i okr\xc4\x99gi II,\n \n \n \n zestaw 158,\n \n \n \n Jednostki masy II,\n \n \n \n zestaw 5,\n \n \n \n Cyfry rzymskie I,\n \n \n \n zestaw 154,\n \n \n \n Obliczenia pieni\xc4\x99\xc5\xbcne II,\n \n \n \n zestaw 73,\n \n \n \n Obw\xc3\xb3d prostok\xc4\x85ta I,\n \n \n \n zestaw 70,\n \n \n \n Mierzenie odcink\xc3\xb3w II,\n \n \n \n zestaw 86,\n \n \n \n Skala II,\n \n \n \n zestaw 88,\n \n \n \n Mapa i plan II,\n \n \n \n zestaw 49,\n \n \n \n Mno\xc5\xbcenie pisemne przez liczby jednocyfrowe I,\n \n \n \n zestaw 56,\n \n \n \n Dzia\xc5\x82ania pisemne \xe2\x80\x93 zadania,\n \n \n \n klasa 6,\n \n \n \n Symetria w otoczeniu cz\xc5\x82owieka,\n \n \n \n zestaw 82,\n \n \n \n Obw\xc3\xb3d wielok\xc4\x85ta II,\n \n \n \n zestaw 125,\n \n \n \n Por\xc3\xb3wnywanie u\xc5\x82amk\xc3\xb3w dziesi\xc4\x99tnych I,\n \n \n \n zestaw 14,\n \n \n \n Mno\xc5\xbcenie pami\xc4\x99ciowe II,\n \n \n \n zestaw 83,\n \n \n \n Ko\xc5\x82a i okr\xc4\x99gi I,\n \n \n \n zestaw 45,\n \n \n \n Dodawanie pisemne II,\n \n \n \n zestaw 94,\n \n \n \n zestaw 2,\n \n \n \n O\xc5\x9b liczbowa II,\n \n \n \n zestaw 81,\n \n \n \n Obw\xc3\xb3d wielok\xc4\x85ta I,\n \n \n \n zestaw 148,\n \n \n \n Pole powierzchni prostopad\xc5\x82o\xc5\x9bcianu III,\n \n \n \n zestaw 92,\n \n \n \n Jednostki pola II,\n \n \n \n zestaw 91,\n \n \n \n Jednostki pola I,\n \n \n \n zestaw 18,\n \n \n \n Dzielenie pami\xc4\x99ciowe I,\n \n \n \n zestaw 23,\n \n \n \n Mno\xc5\xbcenie i dzielenie "po kawa\xc5\x82ku" II,\n \n \n \n zestaw 59,\n \n \n \n Dzielenie pisemne III,\n \n \n \n zestaw 133,\n \n \n \n Odejmowanie u\xc5\x82amk\xc3\xb3w dziesi\xc4\x99tnych III,\n \n \n \n zestaw 129,\n \n \n \n Dodawanie u\xc5\x82amk\xc3\xb3w dziesi\xc4\x99tnych I,\n \n \n \n zestaw 121,\n \n \n \n Zapisywanie wyra\xc5\xbce\xc5\x84 dwumianowanych II,\n \n \n \n zestaw 50,\n \n \n \n Mno\xc5\xbcenie pisemne przez liczby jednocyfrowe II,\n \n \n \n zestaw 58,\n \n \n \n Dzielenie pisemne II,\n \n \n \n zestaw 64,\n \n \n \n Wzajemne po\xc5\x82o\xc5\xbcenie prostych i odcink\xc3\xb3w I,\n \n \n \n Mno\xc5\xbcenie pisemne liczb z zerami w \xc5\x9brodku,\n \n \n \n zestaw 12,\n \n \n \n Dodawanie pami\xc4\x99ciowe II,\n \n \n \n zestaw 37,\n \n \n \n Kolejno\xc5\x9b\xc4\x87 wykonywania dzia\xc5\x82a\xc5\x84 I,\n \n \n \n zestaw 122,\n \n \n \n Zapisywanie wyra\xc5\xbce\xc5\x84 dwumianowanych III,\n \n \n \n zestaw 19,\n \n \n \n Dzielenie pami\xc4\x99ciowe II,\n \n \n \n zestaw 25,\n \n \n \n Przygotowanie do rozwi\xc4\x85zywania zada\xc5\x84 tekstowych II,\n \n \n \n zestaw 28,\n \n \n \n Przygotowanie do rozwi\xc4\x85zywania zada\xc5\x84 tekstowych IV,\n \n \n \n zestaw 69,\n \n \n \n Mierzenie odcink\xc3\xb3w I,\n \n \n \n zestaw 108,\n \n \n \n U\xc5\x82amek jako iloraz,\n \n \n \n zestaw 61,\n \n \n \n Dzielenie pisemne \xe2\x80\x93 zadania,\n \n \n \n zestaw 87,\n \n \n \n Mapa i plan I,\n \n \n \n zestaw 155,\n \n \n \n zestaw 6,\n \n \n \n Por\xc3\xb3wnywanie liczb naturalnych,\n \n \n \n zestaw 144,\n \n \n \n Siatki prostopad\xc5\x82o\xc5\x9bcian\xc3\xb3w I,\n \n \n \n zestaw 27,\n \n \n \n Przygotowanie do rozwi\xc4\x85zywania zada\xc5\x84 tekstowych III,\n \n \n \n zestaw 136,\n \n \n \n zestaw 67,\n \n \n \n Mierzenie k\xc4\x85t\xc3\xb3w II,\n \n \n \n zestaw 66,\n \n \n \n Mierzenie k\xc4\x85t\xc3\xb3w I,\n \n \n \n zestaw 161,\n \n \n \n map i diagram\xc3\xb3w III,\n \n \n \n zestaw 131,\n \n \n \n Odejmowanie u\xc5\x82amk\xc3\xb3w dziesi\xc4\x99tnych I,\n \n \n \n zestaw 65,\n \n \n \n Wzajemne po\xc5\x82o\xc5\xbcenie prostych i odcink\xc3\xb3w II,\n \n \n \n zestaw 142,\n \n \n \n Obj\xc4\x99to\xc5\x9b\xc4\x87 I,\n \n \n \n zestaw 101,\n \n \n \n Por\xc3\xb3wnywanie u\xc5\x82amk\xc3\xb3w II,\n \n \n \n zestaw 160,\n \n \n \n map i diagram\xc3\xb3w II,\n \n \n \n zestaw 30,\n \n \n \n Dzielniki i wielokrotno\xc5\x9bci,\n \n \n \n zestaw 103,\n \n \n \n Rozszerzanie i skracanie u\xc5\x82amk\xc3\xb3w II,\n \n \n \n zestaw 76,\n \n \n \n zestaw 146,\n \n \n \n Pole powierzchni prostopad\xc5\x82o\xc5\x9bcianu I,\n \n \n \n zestaw 107,\n \n \n \n U\xc5\x82amki w\xc5\x82a\xc5\x9bciwe i niew\xc5\x82a\xc5\x9bciwe II,\n \n \n \n zestaw 3,\n \n \n \n System dziesi\xc4\x99tny I,\n \n \n \n zestaw 137,\n \n \n \n zestaw 80,\n \n \n \n zestaw 35,\n \n \n \n Dzielenie i podzielno\xc5\x9b\xc4\x87 I,\n \n \n \n zestaw 34,\n \n \n \n 100 II,\n \n \n \n zestaw 159,\n \n \n \n map i diagram\xc3\xb3w I,\n \n \n \n zestaw 90,\n \n \n \n Pola figur p\xc5\x82askich II,\n \n \n \n zestaw 29,\n \n \n \n Zadania tekstowe I,\n \n \n \n zestaw 26,\n \n \n \n Czytanie tekst\xc3\xb3w. Analizowanie informacji,\n \n \n \n zestaw 141,\n \n \n \n R\xc3\xb3\xc5\xbcne bry\xc5\x82y II,\n \n \n \n zestaw 38,\n \n \n \n Kolejno\xc5\x9b\xc4\x87 wykonywania dzia\xc5\x82a\xc5\x84 II,\n \n \n \n zestaw 117,\n \n \n \n U\xc5\x82amki dziesi\xc4\x99tne I,\n \n \n \n zestaw 102,\n \n \n \n Rozszerzanie i skracanie u\xc5\x82amk\xc3\xb3w I,\n \n \n \n zestaw 68,\n \n \n \n Rodzaje k\xc4\x85t\xc3\xb3w,\n \n \n \n zestaw 96,\n \n \n \n Wycinanki i uk\xc5\x82adanki II,\n \n \n \n zestaw 119,\n \n \n \n U\xc5\x82amki o mianownikach 10,\n \n \n \n zestaw 150,\n \n \n \n Zegary II,\n \n \n \n Odejmowanie pami\xc4\x99ciowe I,\n \n \n \n zestaw 41,\n \n \n \n Zadania tekstowe II,\n \n \n \n zestaw 139,\n \n \n \n Prostopad\xc5\x82o\xc5\x9bcian i sze\xc5\x9bcian II,\n \n \n \n zestaw 60,\n \n \n \n Dzielenie pisemne przez liczby wielocyfrowe,\n \n \n \n zestaw 21,\n \n \n \n Dzielenie z reszt\xc4\x85,\n \n \n \n podzielno\xc5\x9b\xc4\x87 liczb,\n \n \n \n zestaw 20,\n \n \n \n Dzielenie przez 10,\n \n \n \n zestaw 1,\n \n \n \n O\xc5\x9b liczbowa I,\n \n \n \n zestaw 140,\n \n \n \n R\xc3\xb3\xc5\xbcne bry\xc5\x82y I,\n \n \n \n zestaw 111,\n \n \n \n Odejmowanie u\xc5\x82amk\xc3\xb3w o jednakowych mianownikach I,\n \n \n \n zestaw 105,\n \n \n \n Liczby mieszane II,\n \n \n \n zestaw 32,\n \n \n \n Podnoszenie do drugiej i trzeciej pot\xc4\x99gi II,\n \n \n \n zestaw 54,\n \n \n \n Mno\xc5\xbcenie pisemne przez liczby wielocyfrowe III,\n \n \n \n zestaw 15,\n \n \n \n Mno\xc5\xbcenie przez 10,\n \n \n \n zestaw 100,\n \n \n \n Por\xc3\xb3wnywanie u\xc5\x82amk\xc3\xb3w I,\n \n \n \n zestaw 106,\n \n \n \n U\xc5\x82amki w\xc5\x82a\xc5\x9bciwe i niew\xc5\x82a\xc5\x9bciwe I,\n \n \n \n zestaw 99,\n \n \n \n U\xc5\x82amek jako cz\xc4\x99\xc5\x9b\xc4\x87 ca\xc5\x82o\xc5\x9bci II,\n \n \n \n zestaw 134,\n \n \n \n zestaw 47,\n \n \n \n Odejmowanie pisemne II,\n \n \n \n zestaw 51,\n \n \n \n Mno\xc5\xbcenie pisemne liczb z zerami na ko\xc5\x84cu,\n \n \n \n zestaw 57,\n \n \n \n Dzielenie pisemne I,\n \n \n \n zestaw 149,\n \n \n \n Zegary I,\n \n \n \n zestaw 116,\n \n \n \n Odejmowanie u\xc5\x82amk\xc3\xb3w,\n \n \n \n Odejmowanie pami\xc4\x99ciowe II,\n \n \n \n zestaw 7,\n \n \n \n Por\xc3\xb3wnywanie r\xc3\xb3\xc5\xbcnicowe I,\n \n \n \n zestaw 97,\n \n \n \n Odcinki prostopad\xc5\x82e i r\xc3\xb3wnoleg\xc5\x82e,\n \n \n \n zestaw 9,\n \n \n \n Por\xc3\xb3wnywanie liczb. Ile razy wi\xc4\x99cej? Ile razy mniej? I,\n \n \n \n zestaw 48,\n \n \n \n Odejmowanie pisemne III,\n \n \n \n zestaw 128,\n \n \n \n Zamiana u\xc5\x82amk\xc3\xb3w II,\n \n \n \n zestaw 112,\n \n \n \n Odejmowanie u\xc5\x82amk\xc3\xb3w o jednakowych mianownikach II,\n \n \n \n zestaw 127,\n \n \n \n Zamiana u\xc5\x82amk\xc3\xb3w I,\n \n \n \n zestaw 147,\n \n \n \n Pole powierzchni prostopad\xc5\x82o\xc5\x9bcianu II,\n \n \n \n zestaw 109,\n \n \n \n Dodawanie u\xc5\x82amk\xc3\xb3w o jednakowych mianownikach I,\n \n \n \n zestaw 151,\n \n \n \n Kalendarz I,\n \n \n \n zestaw 71,\n \n \n \n Prostok\xc4\x85t I,\n \n \n \n zestaw 46,\n \n \n \n Odejmowanie pisemne I,\n \n \n \n zestaw 113,\n \n \n \n Mno\xc5\xbcenie u\xc5\x82amka przez liczb\xc4\x99 naturaln\xc4\x85 I,\n \n \n \n zestaw 156,\n \n \n \n zestaw 39,\n \n \n \n Kolejno\xc5\x9b\xc4\x87 wykonywania dzia\xc5\x82a\xc5\x84 III,\n \n \n \n zestaw 152,\n \n \n \n Kalendarz II,\n \n \n \n zestaw 95,\n \n \n \n Wycinanki i uk\xc5\x82adanki I,\n \n \n \n zestaw 138,\n \n \n \n Prostopad\xc5\x82o\xc5\x9bcian i sze\xc5\x9bcian I,\n \n \n \n zestaw 44,\n \n \n \n Dodawanie pisemne I,\n \n \n \n zestaw 43,\n \n \n \n Kolejno\xc5\x9b\xc4\x87 wykonywania dzia\xc5\x82a\xc5\x84 V,\n \n \n \n zestaw 89,\n \n \n \n Pola figur p\xc5\x82askich I,\n \n \n \n zestaw 120,\n \n \n \n Zapisywanie wyra\xc5\xbce\xc5\x84 dwumianowanych I,\n \n \n \n zestaw 85,\n \n \n \n Skala I,\n \n \n \n zestaw 126,\n \n \n \n Por\xc3\xb3wnywanie u\xc5\x82amk\xc3\xb3w dziesi\xc4\x99tnych II,\n \n \n \n zestaw 40,\n \n \n \n Szacowanie,\n \n \n \n zestaw 93,\n \n \n \n zestaw 24,\n \n \n \n Przygotowanie do rozwi\xc4\x85zywania zada\xc5\x84 tekstowych I,\n \n \n \n zestaw 42,\n \n \n \n Kolejno\xc5\x9b\xc4\x87 wykonywania dzia\xc5\x82a\xc5\x84 IV,\n \n \n \n zestaw 62,\n \n \n \n punkty I,\n \n \n \n zestaw 36,\n \n \n \n Dzielenie i podzielno\xc5\x9b\xc4\x87 II,\n \n \n \n zestaw 145,\n \n \n \n Siatki prostopad\xc5\x82o\xc5\x9bcian\xc3\xb3w II,\n \n \n \n zestaw 75,\n \n \n \n zestaw 72,\n \n \n \n Prostok\xc4\x85t II,\n \n \n \n zestaw 63,\n \n \n \n punkty II,\n \n \n \n zestaw 78,\n \n \n \n Wielok\xc4\x85ty,\n \n \n \n zestaw 11,\n \n \n \n Dodawanie pami\xc4\x99ciowe I,\n \n \n \n zestaw 52,\n \n \n \n Mno\xc5\xbcenie pisemne przez liczby wielocyfrowe I,\n \n \n \n zestaw 135,\n \n \n \n zestaw 157,\n \n \n \n Jednostki masy I,\n \n \n \n zestaw 74,\n \n \n \n Obw\xc3\xb3d prostok\xc4\x85ta II,\n \n \n \n zestaw 110,\n \n \n \n Dodawanie u\xc5\x82amk\xc3\xb3w o jednakowych mianownikach II,\n \n \n \n zestaw 98,\n \n \n \n U\xc5\x82amek jako cz\xc4\x99\xc5\x9b\xc4\x87 ca\xc5\x82o\xc5\x9bci I,\n \n \n \n zestaw 13,\n \n \n \n Mno\xc5\xbcenie pami\xc4\x99ciowe I,\n \n \n \n zestaw 8,\n \n \n \n Por\xc3\xb3wnywanie r\xc3\xb3\xc5\xbcnicowe II,\n \n \n \n zestaw 4,\n \n \n \n System dziesi\xc4\x99tny II,\n \n \n \n zestaw 114,\n \n \n \n Mno\xc5\xbcenie u\xc5\x82amka przez liczb\xc4\x99 naturaln\xc4\x85 II,\n \n \n \n zestaw 124,\n \n \n \n R\xc3\xb3\xc5\xbcne sposoby zapisu tego samego u\xc5\x82amka,\n \n \n \n zestaw 143,\n \n \n \n Obj\xc4\x99to\xc5\x9b\xc4\x87 II,\n \n \n \n zestaw 130,\n \n \n \n Dodawanie u\xc5\x82amk\xc3\xb3w dziesi\xc4\x99tnych II,\n \n \n \n zestaw 123,\n \n \n \n Zapisywanie wyra\xc5\xbce\xc5\x84 dwumianowanych IV,\n \n \n \n zestaw 79,\n \n \n \n zestaw 10,\n \n \n \n Por\xc3\xb3wnywanie liczb. Ile razy wi\xc4\x99cej? Ile razy mniej? ||\n \n \n

\n
\n'